ثبت نام به عنوان وکیل مدافع
نوشته شده توسط : لوکس

وکیل ملکی در مشهد

مراکش

برای ثبت نام به عنوان وکیل مدافع ، یک فرد باید تبعه مراکشی یا تبعه کشوری باشد که با مراکش توافق کرده است و به شهروندان هر دو کشور حقوق متقابل برای انجام وکالت اعطا می کند ، حداقل 21 سال سن داشته باشد ، از تمام ظرفیت مدنی برخوردار باشد ، دارا بودن مدرک کارشناسی حقوق از دانشکده حقوق مراکش یا گواهینامه معادل آن از یک دانشگاه معتبر ، اخذ گواهی صلاحیت وکالت ، عدم محکومیت ، هرگز اعلام ورشکستگی و عدم ارتباط با مدیریت موسسات دولتی برای مقدار معینی از زمان سپس متقاضیان باید در آزمون وکالت که توسط وزارت دادگستری انجام می شود ، قبول شوند و به مدت دو سال به عنوان وکیل کارآموز فعالیت کنند.
نامیبیا

نامیبیا دارای یک عمل مفصل است که به طور کامل شرایط لازم را برای یک پزشک حقوقی مشخص می کند. وکلای مشتاق باید دارای مدرک حقوق از دانشگاه نامیبیا یا دارای مدرک معادل از دانشگاهی در خارج از کشور باشند که توسط دولت نامیبیا به رسمیت شناخته شده است ، گواهی نامه ای از هیئت آموزش حقوقی مبنی بر گذراندن دوره وکالت کارآموز و اخذ مدرک تحصیلی دریافت کنند. آزمون صلاحیت پزشکان حقوقی.
نیجر
پذیرش در وکیل نیجر مستلزم داشتن مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق ، قبولی در آزمون ورودی ، تکمیل گواهینامه تمرین حرفه ای و کارآموزی یک ساله یا کارآموزی دو ساله برای کسانی است که گواهینامه حرفه ای ندارند. در پایان کارآموزی ، وکیل کارآموز پس از ارائه نظر موجه از سرپرست خود ، گواهی پایان کار را دریافت می کند و واجد شرایط ثبت نام در وکیل نیجر است.

نیجریه
فرد باید یک برنامه پنج ساله LLB را در یک دانشگاه معتبر در نیجریه یا خارج از کشور تکمیل کند ، سپس یک برنامه اجباری یک ساله (نوار 2) در دانشکده حقوق نیجریه. دانشجویان بین المللی قبل از انجام برنامه اجباری یک ساله ، دوره مقدماتی (نوار 1) را انجام می دهند. در طول برنامه دانشکده حقوق ، دانش آموزان قبل از فارغ التحصیلی ، وابستگی اجباری به دادگاه و دلبستگی اتاق را انجام می دهند. پس از اخذ مدرک حقوق ، وکلای مشتاق باید امتحان خود را در دانشکده حقوق نیجریه بگذرانند. کسانی که از آنجا عبور می کنند ، توسط ستاد نیجریه نیجریه به وکیل نیجریه فراخوانده می شوند و به عنوان یک وکیل حقوقی در دادگاه عالی نیجریه ثبت نام می کنند.





:: برچسب‌ها: وکیل ملکی در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: